W tym roku doczekaliśmy się remasterów dwóch części Shenmue I & II. Okazały się one umiarkowanie udanym przedsięwzięciem - oprawa graficzna była tu praktycznie bez zmian, a wyższa rozdzielczość sprawiła, że wszelkie niedoskonałości grafiki były jeszcze bardziej widoczne. Dla wielu osób problemem mogła być też sama rozgrywka, która bardzo mocno odbiega od tego, do czego przyzwyczaiły nas współczesne produkcje. Okazuje się jednak, że Sega planowała stworzenie remaku kultowego Shenmue. Za ujawnienie tych informacji odpowiada Digital Foundry. Wersja ta miała w istotny sposób poprawić jakość oprawy graficznej - zmieniając nie tylko rozdzielczość, ale też geometrię wirtualnych obiektów, dodać znacznie więcej detali i efektów. Remake, zdaniem Digital Foundry, znajdował się w produkcji przez "dość długi czas", ostatecznie projekt porzucono pod koniec roku 2017. Dlaczego? Tego nie wiemy, ale można przypuszczać, że zaważyły na tym kwestie finansowe lub zwyczajnie brak czasu. Stworzenie remasterów, które ostatecznie trafiły na rynek prawdopodobnie było znacznie mniej czasochłonne.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj