Nowy serial Telewizji Polskiej pt. Bodo nie może ustabilizować oglądalności. Produkcja z tygodnia na tydzień traci widzów i przegrywa z konkurencją w grupie docelowej.
Serial
Bodo miał być hitem Telewizji Polskiej, ale produkcja od momentu premiery traci widzów. Pierwszy odcinek obejrzało
3,81 mln Polaków, ale kolejne dwa - odpowiednio
3,45 mln i
3,20 mln widzów. Warto też zaznaczyć, że widownia
Bodo jest o 50% niższa, niż emitowane wiosną 2015 roku
Ranczo.
Czytaj także: Recenzja 1. odcinka serialu Bodo
W zdecydowanej większości widownia serialu
Bodo to ludzie starsi, poza grupą docelową 16-49. W kluczowym dla reklamodawców przedziale wiekowym, podczas emisji
Bodo TVP1 zajmuje na rynku dopiero 3 miejsce i ustępuje zarówno telewizji TVN, jak i Polsatowi. Komercyjne stacje emitują wtedy programy
Masterchef Junior oraz
Must Be The Music, Tylko Muzyka.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h