Serial Bodo systematycznie traci widzów
Nowy serial Telewizji Polskiej pt. Bodo nie może ustabilizować oglądalności. Produkcja z tygodnia na tydzień traci widzów i przegrywa z konkurencją w grupie docelowej.
Nowy serial Telewizji Polskiej pt. Bodo nie może ustabilizować oglądalności. Produkcja z tygodnia na tydzień traci widzów i przegrywa z konkurencją w grupie docelowej.
Serial Bodo miał być hitem Telewizji Polskiej, ale produkcja od momentu premiery traci widzów. Pierwszy odcinek obejrzało 3,81 mln Polaków, ale kolejne dwa - odpowiednio 3,45 mln i 3,20 mln widzów. Warto też zaznaczyć, że widownia Bodo jest o 50% niższa, niż emitowane wiosną 2015 roku Ranczo.
Czytaj także: Recenzja 1. odcinka serialu Bodo
W zdecydowanej większości widownia serialu Bodo to ludzie starsi, poza grupą docelową 16-49. W kluczowym dla reklamodawców przedziale wiekowym, podczas emisji Bodo TVP1 zajmuje na rynku dopiero 3 miejsce i ustępuje zarówno telewizji TVN, jak i Polsatowi. Komercyjne stacje emitują wtedy programy Masterchef Junior oraz Must Be The Music, Tylko Muzyka.
Źródło: wirtualnemedia / Fot. TVP
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat