Na oficjalnym blogu gry Patrick Buechner, dyrektor generalny Maxis Emeryville, poinformował, że w najbliższej przyszłości jednak pobawmy się w tworzenie wirtualnych miast bez stałego podpięcia do sieci. A oto pełna wypowiedź mężczyzny w tej kwestii:

[cytat=Patrick Buechner]Jeden z zespołów zajmuje się obecnie możliwością wprowadzenia trybu lokalnego. Nie mogę w tej chwili powiedzieć, kiedy otrzymacie więcej informacji na ten temat, wiemy jednak, że wielu graczom zależało na obecności takiego trybu w SimCity. Problemy z serwerami są już za nami, ale pragniemy dać graczom możliwość gry również wtedy, gdy nie chcą łączyć się z Internetem. Tryb offline byłby również udogodnieniem dla osób modyfikujących obiekty, funkcjonując jako środowisko do przeprowadzania eksperymentów bez konsekwencji dla rozgrywki wieloosobowej.[/cytat]

Buechner poruszył jeszcze jeden problem, bardzo często poruszany przez graczy. Mianowicie wielkość miast, która jest dla wielu niewystarczająca i nie pozwala na tworzenie prawdziwych metropolii. Okazuje się, że studio przyglądało się tej sprawie, szukając rozwiązania, ale niestety nie ma dobrych wieści.

[cytat=Patrick Buechner]Przez kilka miesięcy analizowaliśmy możliwości powiększenia rozmiaru miast, projektując od nowa mapy terenu oraz modyfikując algorytmy jednostek symulacji i sposoby przetwarzania przez silnik GlassBox danych dotyczących większego obszaru.

Konkluzja tych wielomiesięcznych testów jest jedna: nie będzie większych miast w SimCity. Napotkane problemy z wydajnością systemu wskazywały, że większość graczy nie miałaby możliwości wczytania większych miast, nie mówiąc o samej grze. Próbowaliśmy różnych sposobów osiągnięcia akceptowalnej wydajności, ale nie byliśmy w stanie uzyskać satysfakcjonujących rezultatów ze względu na charakterystykę silnika.[/cytat]

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj