„SimCity” jednak z trybem offline
Jak widać nie ma rzeczy niemożliwych. Tyle było gadania o tym, że always online w przypadku SimCity jest konieczne i nie da się tego obejść, a tu proszę, rozpoczęto prace nad wdrożeniem trybu offline.
Jak widać nie ma rzeczy niemożliwych. Tyle było gadania o tym, że always online w przypadku SimCity jest konieczne i nie da się tego obejść, a tu proszę, rozpoczęto prace nad wdrożeniem trybu offline.
Na oficjalnym blogu gry Patrick Buechner, dyrektor generalny Maxis Emeryville, poinformował, że w najbliższej przyszłości jednak pobawmy się w tworzenie wirtualnych miast bez stałego podpięcia do sieci. A oto pełna wypowiedź mężczyzny w tej kwestii:
[cytat=Patrick Buechner]Jeden z zespołów zajmuje się obecnie możliwością wprowadzenia trybu lokalnego. Nie mogę w tej chwili powiedzieć, kiedy otrzymacie więcej informacji na ten temat, wiemy jednak, że wielu graczom zależało na obecności takiego trybu w SimCity. Problemy z serwerami są już za nami, ale pragniemy dać graczom możliwość gry również wtedy, gdy nie chcą łączyć się z Internetem. Tryb offline byłby również udogodnieniem dla osób modyfikujących obiekty, funkcjonując jako środowisko do przeprowadzania eksperymentów bez konsekwencji dla rozgrywki wieloosobowej.[/cytat]
Buechner poruszył jeszcze jeden problem, bardzo często poruszany przez graczy. Mianowicie wielkość miast, która jest dla wielu niewystarczająca i nie pozwala na tworzenie prawdziwych metropolii. Okazuje się, że studio przyglądało się tej sprawie, szukając rozwiązania, ale niestety nie ma dobrych wieści.
[cytat=Patrick Buechner]Przez kilka miesięcy analizowaliśmy możliwości powiększenia rozmiaru miast, projektując od nowa mapy terenu oraz modyfikując algorytmy jednostek symulacji i sposoby przetwarzania przez silnik GlassBox danych dotyczących większego obszaru.
Konkluzja tych wielomiesięcznych testów jest jedna: nie będzie większych miast w SimCity. Napotkane problemy z wydajnością systemu wskazywały, że większość graczy nie miałaby możliwości wczytania większych miast, nie mówiąc o samej grze. Próbowaliśmy różnych sposobów osiągnięcia akceptowalnej wydajności, ale nie byliśmy w stanie uzyskać satysfakcjonujących rezultatów ze względu na charakterystykę silnika.[/cytat]
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat