W rozmowie z portalem WirtualneMedia.pl, przedstawiciele biura prasowego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformowali, że w ciągu ostatnich kilku dni odebrano około 10 skarg związanych z wadliwym działaniem serwisu Ipla.pl podczas Euro 2016. Niebawem wszystkie skargi zostaną przez UOKIK przeanalizowane i dopiero wtedy podjęta zostanie decyzja o rozpoczęciu postępowania w tej sprawie. Czytaj także: SONDA: Gdzie oglądasz mecze Euro 2016? Na temat problemów z działalnością serwisu Ipla wypowiedzieli się też przedstawiciele Cyfrowego Polsatu. W pierwszej kolejności na fanpage'u Ipli pojawiła się informacja, by wszystkie osoby, których dotykają problemy związane z serwisem, przesyłały reklamacje na adres pomoc@ipla.pl i dokładnie opisywały problem. Z kolei rzeczniczka Cyfrowego Polsatu - Olga Zomer - na łamach portalu WirtualneMedia.pl poinformowała, że firma cały czas sprawdza, co jest źródłem problemów technicznych związanych z transmisjami Euro 2016. W tym miejscu warto przypomnieć, że problemy z poprawnym działaniem serwisu Ipla znane są już od wielu lat. Natłok użytkowników, którzy wykupili dostęp do serwisu na czas Euro 2016 spowodował, że serwery usługi nie wytrzymują obciążenia, co prowadzi do problemów z działaniem playera i jakością obrazu.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj