Skargi na Ipla.pl już w UOKiK. Cyfrowy Polsat komentuje problemy
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów od początku tygodnia zbiera skargi użytkowników rozczarowanych działaniem platformy Ipla, która transmituje mecze Euro 2016. Co na to Cyfrowy Polsat?
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów od początku tygodnia zbiera skargi użytkowników rozczarowanych działaniem platformy Ipla, która transmituje mecze Euro 2016. Co na to Cyfrowy Polsat?
W rozmowie z portalem WirtualneMedia.pl, przedstawiciele biura prasowego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformowali, że w ciągu ostatnich kilku dni odebrano około 10 skarg związanych z wadliwym działaniem serwisu Ipla.pl podczas Euro 2016. Niebawem wszystkie skargi zostaną przez UOKIK przeanalizowane i dopiero wtedy podjęta zostanie decyzja o rozpoczęciu postępowania w tej sprawie.
Czytaj także: SONDA: Gdzie oglądasz mecze Euro 2016?
Na temat problemów z działalnością serwisu Ipla wypowiedzieli się też przedstawiciele Cyfrowego Polsatu. W pierwszej kolejności na fanpage'u Ipli pojawiła się informacja, by wszystkie osoby, których dotykają problemy związane z serwisem, przesyłały reklamacje na adres [email protected] i dokładnie opisywały problem. Z kolei rzeczniczka Cyfrowego Polsatu - Olga Zomer - na łamach portalu WirtualneMedia.pl poinformowała, że firma cały czas sprawdza, co jest źródłem problemów technicznych związanych z transmisjami Euro 2016.
W tym miejscu warto przypomnieć, że problemy z poprawnym działaniem serwisu Ipla znane są już od wielu lat. Natłok użytkowników, którzy wykupili dostęp do serwisu na czas Euro 2016 spowodował, że serwery usługi nie wytrzymują obciążenia, co prowadzi do problemów z działaniem playera i jakością obrazu.
Źródło: WirtualneMedia.pl / Fot. Goorsky
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat