Skull and Bones zapowiedziano na targach E3 w 2017 roku, a premierę wstępnie ustalono na końcówkę roku 2018. Terminu tego jednak nie dotrzymano i dwukrotnie go przesuwano. Teraz do sieci trafiły informacje, które mogą tłumaczyć te opóźnienia. Jason Schreier z serwisu Kotaku, który już wcześniej często dysponował sprawdzonymi informacjami z branży, ujawnił na Twitterze, że gra Ubisoftu była kilkukrotnie restartowana, a pod koniec 2018 roku utraciła dotychczasowego dyrektora kreatywnego. Wszystko to wydaje się być dobrym wytłumaczeniem na brak jakichkolwiek nowych szczegółów na temat tej produkcji, zwiastunów i materiałów z rozgrywki i jednocześnie sugeruje, że na premierę trzeba będzie sporo poczekać. Nie można też wykluczyć, że zmienią się platformy, na które zmierza ten tytuł, jednak na jakiekolwiek ogłoszenia w tej sprawie trzeba będzie poczekać prawdopodobnie do E3 2020. Skull and Bones to gra akcji w otwartym świecie. Gracze wcielą się tu w piratów i będą przemierzać Ocean Indyjski – solo w kampanii fabularnej lub wraz z innymi osobami w trybach sieciowych.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj