Fora internetowe obiegła dość zaskakująca nowina: osoby, które zakupiły cyfrowe egzemplarze gry No Man's Sky zaczęły informować o zwrotach, które można otrzymać m.in. na Steamie i w PlayStation Store. Jest jednak pewien drobny szczegół - rzeczywiście możemy ubiegać się o zwrot pieniędzy, ale jego otrzymanie nie jest wcale pewne. Czytaj także: Zobacz prolog fanowskiego filmu The Lord Inquisitor w uniwersum Warhammer 40k Pewnie otrzymania zwrotu pieniędzy mogą być jedynie ci gracze, którzy kupili No Man's Sky na Steamie w ciągu ostatnich dwóch tygodni i spędzili w kosmosie mniej niż 2 godziny. W takiej sytuacji Valve zwraca pieniądze bez konieczności dodatkowych tłumaczeń. Jeśli jednak dojście do tego, że nie jest to gra dla Was zajęło Wam więcej czasu, to wszystko zależy od podejścia osoby, która przyjmie zgłoszenie. Jedni informują o sukcesie, podczas gdy inni zostają odprawieni z kwitkiem. Jeszcze bardziej skomplikowana sytuacja jest w przypadku zamówień w PlayStation Store, które nie ma w zwyczaju zwracać pieniędzy za zakup. Również tutaj część osób informuje o sukcesie, podczas gdy innym nie udaje się "zwrócić" cyfrowego produktu. Wygląda więc na to, że każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie i nie ma odgórnego nakazu refundacji.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj