W piątek, 29 września, pod hasłem Stosunkowo Najwięcej Muzyki, telewizja 4FUN wystartowała z nową kampanią reklamową wspierającą jesienną ramówkę stacji. W każdym spocie najpierw widzowi ma się coś wydawać, a następnie ma odkrywać, że mu się jedynie wydawało ... Sami zobaczcie, gdyż obrazek jest wart więcej niż 1000 słów. "Bohaterami nowej kampanii 4FUN.TV są prezenterzy stacji grający na instrumentach muzycznych i śpiewający największy obecnie hit w Polsce – Axwell & Ingrosso „More Than You Know”. Uważny widz, może wychwycić w spotach również drugie dno, ale z pewnością każdy zapamięta jasny przekaz – to w 4FUN.TV telewidzowie znajdą Stosunkowo Najwięcej Muzyki."
Stacja konsekwentnie realizuje przyjętą strategię „wyróżnij się i zainteresuj”, a w swoich kanałach skupia się przede wszystkim na muzyce. Podczas gdy inne telewizje muzyczne kuszą widzów treściami typu reality show, czy też męczą długim gadaniem - my dostarczamy swoim widzom najlepsze hity. W nowej kampanii - puszczamy oko do widza i dajemy jasny sygnał, że włączając 4FUN TV dostaną „Stosunkowo najwięcej muzyki”, ale też nasz niepowtarzalny 4FUNowy charakter – mówi prezes 4FUN.TV, Rafał Baran"
A wy co sądzicie o tej kampanii? Jest wystarczająco niegrzeczna? Podoba się Wam takie puszczanie oka z podtekstem? Przekona Was do tego by zobaczyć, co się dzieje w 4FUN.TV? Oglądacie telewizje muzyczne? Czekamy aż się "USTOSUNKUJECIE" (he, he) do tej kampanii :-)
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj