Stosunkowo Najwięcej Muzyki – 4FUN.TV w kampanii z seksualnym podtekstem
Stosunkowo Najwięcej Muzyki ... "STOSUNKOWO" czyli o puszczaniu oczka przez 4FUN.TV do widzów w nowej kampanii reklamowej
Stosunkowo Najwięcej Muzyki ... "STOSUNKOWO" czyli o puszczaniu oczka przez 4FUN.TV do widzów w nowej kampanii reklamowej
W piątek, 29 września, pod hasłem Stosunkowo Najwięcej Muzyki, telewizja 4FUN wystartowała z nową kampanią reklamową wspierającą jesienną ramówkę stacji. W każdym spocie najpierw widzowi ma się coś wydawać, a następnie ma odkrywać, że mu się jedynie wydawało ... Sami zobaczcie, gdyż obrazek jest wart więcej niż 1000 słów.
"Bohaterami nowej kampanii 4FUN.TV są prezenterzy stacji grający na instrumentach muzycznych i śpiewający największy obecnie hit w Polsce – Axwell & Ingrosso „More Than You Know”. Uważny widz, może wychwycić w spotach również drugie dno, ale z pewnością każdy zapamięta jasny przekaz – to w 4FUN.TV telewidzowie znajdą Stosunkowo Najwięcej Muzyki."
Stacja konsekwentnie realizuje przyjętą strategię „wyróżnij się i zainteresuj”, a w swoich kanałach skupia się przede wszystkim na muzyce. Podczas gdy inne telewizje muzyczne kuszą widzów treściami typu reality show, czy też męczą długim gadaniem - my dostarczamy swoim widzom najlepsze hity. W nowej kampanii - puszczamy oko do widza i dajemy jasny sygnał, że włączając 4FUN TV dostaną „Stosunkowo najwięcej muzyki”, ale też nasz niepowtarzalny 4FUNowy charakter – mówi prezes 4FUN.TV, Rafał Baran"
A wy co sądzicie o tej kampanii? Jest wystarczająco niegrzeczna? Podoba się Wam takie puszczanie oka z podtekstem? Przekona Was do tego by zobaczyć, co się dzieje w 4FUN.TV? Oglądacie telewizje muzyczne?
Czekamy aż się "USTOSUNKUJECIE" (he, he) do tej kampanii :-)
Źródło: Informacja prasowa
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1971, kończy 53 lat
ur. 1964, kończy 60 lat
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1974, kończy 50 lat