To może być przełom w amerykańskiej telewizji. Dotychczas największe stacje (CBS, FOX, NBC i ABC) emitowały latem bardzo mało seriali. A gdy już nowe tytuły pojawiały się w ramówce, notowały bardzo niską oglądalność. Chce to zmienić stacja CBS, która latem zaproponuje widzom dwie interesujące produkcje: Under The Dome oraz powracające z martwych Unforgettable (z drugim sezonem).

W poniedziałek o 22:00 pierwszy odcinek Under The Dome zgromadził przed telewizorami 13,14 mln widzów przy wysokim współczynniku 18-49 3.2. Mało tego, Under The Dome emitowane było w tym samym czasie, w którym na NBC leciał finałowy mecz NHL, gromadzący przed telewizorami 8,31 mln (3.2).

Warto dodać, że premiera Under The Dome to najchętniej oglądana nowa produkcja CBS emitowana latem od 13 lat, czyli od premiery "Big Brothera" w 2000 roku. W porównaniu z serialami emitowanymi w sezonie 2012/13, Under The Dome wyrównał wynik najchętniej oglądanej premiery - The Following na FOX.

Pierwszy sezon Under The Dome będzie miał 13 odcinków.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj