Stacja Comedy Central Polska rozpoczęła zdjęcia do drugiego sezonu popularnego na całym świecie formatu „Drunk History”. W nowych odcinkach polskiej wersji serialu, gwiazdy filmu i telewizji, muzycy, komicy oraz osobistości rodzimego show biznesu i świata polityki, na lekkim rauszu, przytoczą kolejne mniej lub bardziej znane anegdoty z dziejów Polski oraz ciekawostki z życia znanych rodaków. Widzowie zobaczą m. in. historię słynnego romansu polskiej szlachcianki i Napoleona oraz poznają dzieje niedźwiedzia Wojtka, który służył w armii gen. Andersa w czasie II wojny światowej. Dowiedzą się także, jak Władysław Łokietek sięgnął po koronę króla Polski i dlaczego Kościuszko pomógł Amerykanom w  walce o niepodległość. Te niezwykle ekspresyjnie opowiedziane historie zostaną następnie odtworzone słowo po słowie w inscenizacjach kostiumowych. Aktorzy i goście specjalni wcielający się w postaci z dziejów Polski, staną przed bardzo trudnym zadaniem. Grę aktorską, łącznie z dialogami, muszą całkowicie dopasować do, często niewyraźnych, opowieści snutych przez narratorów. Stacja zdradziła, że w drugim sezonie o historii opowiadać będą m. in. Katarzyna Warnke, Ryszard Kalisz, Joanna Kołaczkowska, Tomasz Karolak i Aleksander Milwiw-Baron. Natomiast za kamerą 2. sezonu stoi Jan Macierewicz. Producentem wykonawczym pozostaje ATM Grupa S. A. Premiera serialu odbędzie się jesienią 2018 roku. Drunk History – Pół litra historii to oryginalny i niezwykle zabawny format doskonale wpasowujący się w profil stacji Comedy Central. Amerykańska wersja serialu od lat cieszy się ogromną popularnością i uznaniem nie tylko widzów, ale i branży telewizyjnej, o czym świadczy nominacja do tegorocznych nagród Emmy. Pierwszy sezon „Pół litra historii”, w którym gościliśmy takie gwiazdy jak m.in. Joanna Kołaczkowska, Bartek Kasprzykowski, Leszek Lichota, Kazimiera Szczuka czy Tomasz Zimoch, również niezwykle przypadł do gustu widzom i zdobył oddane grono fanów. Jesteśmy przekonani, że kolejna edycja zainteresuje jeszcze większą ilość osób i zgromadzi przed telewizorami jeszcze większą widownię – mówi Daniel Reszka, Vice President, Youth & Emerging Brands CEE and Entertainment Poland – Viacom International Media Networks Polska. Serial oparty jest na amerykańskim formacie, który w Stanach Zjednoczonych doczekał się już sześciu sezonów. Format realizowany był także w innych krajach, m. in. w Wielkiej Brytanii, Brazylii, Argentynie i na Węgrzech.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj