System walki w Assassin's Creed był krytykowany już od dawna. Do tej pory był on bardzo prosty - walczyliśmy z pojedynczymi przeciwnikami, a wszystkie starcia sprowadzały się do zadawania ciosów i blokowania ataków oponentów w określonym momencie. Ma to zostać całkowicie zmienione w nadchodzącym Assassin’s Creed: Origins. Czytaj także: Marvel vs. Capcom: Infinite – lista wojowników ujawniona Walka w nowej odsłonie serii ma stanowić wyzwanie dla graczy. Każdy przeciwnik będzie atakował w inny sposób i będziemy musieli odpowiednio dostosowywać do tego nasze uzbrojenie oraz taktykę. Nie zabraknie również starć z grupami oponentów i te mają być naprawdę trudne. Zmienią się również same podstawy pojedynków i od teraz będą one przypominać te z serii Dark Souls - Bayek będzie dysponował mocnym i słabym atakiem, a także unikiem i możliwością blokowania ciosów. Ciekawie prezentuje się również system wyposażenia, wyraźnie inspirowany grami RPG. Główny bohater będzie zdobywał różnego rodzaju bronie i inne przedmioty, które zwiększą jego statystyki, a tym samym również możliwości w boju. Namiastkę tego elementu gry widzimy w poniższym wideo. Premiera Assassin’s Creed: Origins już 27 października na PC, PlayStation 4 i Xboksie One.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj