Na kilka godzin przed początkiem wczorajszego Super Bowl 2024 do sieci trafiła reklama firmy Vought International, która w naprawdę nietypowy sposób ma zapowiadać 4. sezon serialu The Boys. Utrzymany w podniosłym tonie materiał, "zbyt patriotyczny, by ukazać się w telewizji", z jednej strony jest więc promocją fikcyjnego napoju Turbo Rush, z drugiej stanowi "list miłosny do Ameryki", w którym podkreśla się cztery wartości: wolność, futbol, rodzinę i... konie. Spójrzcie sami:

The Boys, sezon 4 - reklama Vought International

Choć powyższe wideo nie oferuje żadnych nowych ujęć z 4. sezonu, możemy w nim zobaczyć kilka scen pochodzących z ostatniego zwiastuna kolejnej odsłony serii Amazon Prime Video. Sami twórcy podkreślają, że osobliwa reklama ma po prostu zarysować tonację, której powinniśmy spodziewać się po następnych odcinkach produkcji. 

The Boys - najpotężniejsze postacie z serialu 

fot. Amazon Prime Video
+27 więcej
  Szczegóły fabularne 4. sezonu The Boys nie są znane. Nie wiemy też, kiedy zadebiutuje on na Prime Video - pewne jest natomiast, że dojdzie do tego jeszcze w tym roku. 
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj