Został wyemitowany ostatni odcinek pierwszej części sezonu serialu "The Event". Teraz serial wybiera się na bardzo długą przerwę do marca. Fani produkcji na pewno mogą się niepokoić o dalszy los "The Event".
Każdy serial, który w przerwie zimowej znikał na tak długo, miał potem nie lada problemy z oglądalnością.
Twórcy "Lost" czy "24" w początkowych sezonach bardzo się z tym borykali, lecz z czasem doszli do tego jak emitować produkcję w większości nieprzerwanym bloku.
Seriale stacji ABC - "V" oraz "FlashForward" także się z tym borykały. Po powrocie oba zanotowały wielki spadek oglądalności. Dla "FlashForward" zakończyło się to anulowaniem.
Serial "V" miał więcej szczęścia i dostał zamówienie na drugi sezon, którego emisja odbędzie się 4 stycznia.
Skoro "The Event" idzie na tak długą przerwę - stacji NBC prawdopodobnie planuje wielkie kampanie reklamowe - późniejsza ma nawet ważniejsze zadanie, ponieważ stacja nie tylko musi przypomnieć widzom, aby wrócili do oglądania, a także muszą przekonać pozostałych, że warto zapoznać się z serialem.
Jak to się zakończy? Czy dobra kampania zaowocuje stałą oglądalnością "The Event"? Czy może serial kieruje się ku nieuchronnej śmierci i zostanie umieszczony w piekle anulowanego zapomnienia?
Dajcie znać w komentarzach.