Wszystko przez fatalny framerate na konsolach PlayStation 4 i Xbox One. W sieci i na forach możemy znaleźć sporo wpisów, w których gracze i dziennikarze ogrywający Thief do recenzji narzekają na niską ilość klatek na sekundę. Dziennikarze portalu Craveonline informowali, że na PlayStation 4 liczba klatek na sekundę spada momentami do 15-20 FPS. Nieco lepiej jest na Xbox One, który zyskuje dzięki niższej rozdzielczości (900p, na PS4 pełne Full HD).

O ile wersje PC, PS3 i Xbox 360 nie mają takich problemów (z racji niższej rozdzielczości i mniejszej ilości detali), tak wersje na PS4 i Xbox One wyglądają na niezbyt dopracowane. Twórcy gry mają więc co poprawiać.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj