To dwa tygodnie później niż planować wydać tą edycje gry pierwotnie, czyli 28 marca. Wersję na Xboxa 360 tworzy studio Bluepoint, znane z wykonania całkiem niezłych portów na konsolę PS3 (m.in Shadow of the Colossus czy God of War Collection). 

Jaki jest powód spóźnienia? EA twierdzi, że niektóre elementy gry można zrobić jeszcze lepiej niż obecnie, dlatego dają Bluepoint więcej czasu na dopracowanie produkcji. Jak zapewnia, edycja Titanfall na X360 będzie zawierała te same mapy, tryby, bronie i karty, które są na innych platformach.

Warto dodać, że to już drugie przesunięcie premiery Titanfall na X360. Według początkowych planów, gra miała ukazać się 13 marca, razem z wersjami PC i Xbox One.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj