To: Rozdział 2 lada moment wejdzie do kin na całym świecie. Promocja filmu okazała się być skuteczna, ale też przeraziła dzieci w jednym z miast w Australii.
To: Rozdział 2 to kontynuacja filmowej adaptacji na podstawie prozy Stephena Kinga. Prognozy Box Office dla filmu są bardzo optymistyczne i na pewno duża w tym zasługa prowadzonej przez Warner Bros. kampanii promocyjnej. Okazuje się jednak, że nie we wszystkich miejscach na świecie plakaty produkcji wywołały pozytywne reakcje.
Portal Indiwire.com donosi, że wielu rodziców w Brisbane w Australii złożyło skargi do Ad Standards, firmy odpowiedzialnej za kontrolę działań w branży reklamowej na terenie Australii. Powodem są ogromne plakaty z postacią Pennywise'a, które straszą i przerażają miejscowe dzieci.
To: Rozdział 2 otrzymało kategorię wiekową 15+ w Australii, co oznacza, że seans nie jest skierowany do najmłodszych.
Sprawa z usunięciem reklam nie będzie jednak tak prosta. Nie zawierają one bowiem żadnych treści, które naruszają regulamin. Firma Ad Standards w specjalnym oświadczeniu zakomunikowała, że nie ma w tym przypadku możliwości prawnej, aby nakazać zdjęcie ogromnych plakatów, ponieważ nie zawierają przekleństwo oraz nagości.
Premiera filmu w Polsce 6 września.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h