Badanie MEC VideoTrack II zostało zrealizowane przez MEC Analytics & Insight w maju br., metodą CAWI, na grupie 2 tys. internautów. Wyniki są zbliżone do tych, jakie uzyskano w zeszłym roku. Jeśli chodzi o odpowiedź na pytanie, która stacja ma najciekawszą ofertę internetową ponownie wygrał TVN, ale wszystkie cztery główne stacje są w czołówce.
źródło: wirtualnemedia.pl
Jeśli chodzi o to, jakich programów najbardziej brakuje w ofercie dostępnej online, na pierwszych miejscach znalazły się kanały National Geographic i Discovery. W czołówce jest też History czy AXN.
źródło: wirtualnemedia.pl
Model "a la carte" zakłada możliwość wykupowania pojedynczych kanałów, a nie całych pakietów, jakie oferują poszczególnie platformy. Aż 46% internautów chciałoby mieć taką możliwość. Kanałem, który cieszył się największą popularnością było HBO.
źródło: wirtualnemedia.pl
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj