W maju zorganizowano badanie, w którym zapytano użytkowników Internetu, jaka stacja ma najlepszą ofertę w sieci, jakich programów brakuje i które z nich zamówiliby w systemie "a la carte". Oto wyniki.
Badanie MEC VideoTrack II zostało zrealizowane przez MEC Analytics & Insight w maju br., metodą CAWI, na grupie 2 tys. internautów. Wyniki są zbliżone do tych, jakie uzyskano w zeszłym roku.
Jeśli chodzi o odpowiedź na pytanie, która stacja ma najciekawszą ofertę internetową ponownie wygrał TVN, ale wszystkie cztery główne stacje są w czołówce.
Jeśli chodzi o to, jakich programów najbardziej brakuje w ofercie dostępnej online, na pierwszych miejscach znalazły się kanały National Geographic i Discovery. W czołówce jest też History czy AXN.
Model "a la carte" zakłada możliwość wykupowania pojedynczych kanałów, a nie całych pakietów, jakie oferują poszczególnie platformy. Aż 46% internautów chciałoby mieć taką możliwość. Kanałem, który cieszył się największą popularnością było HBO.