TVN stacją z najciekawszą ofertą internetową. Jakich programów brakuje internautom w sieci?
W maju zorganizowano badanie, w którym zapytano użytkowników Internetu, jaka stacja ma najlepszą ofertę w sieci, jakich programów brakuje i które z nich zamówiliby w systemie "a la carte". Oto wyniki.


Badanie MEC VideoTrack II zostało zrealizowane przez MEC Analytics & Insight w maju br., metodą CAWI, na grupie 2 tys. internautów. Wyniki są zbliżone do tych, jakie uzyskano w zeszłym roku.
Jeśli chodzi o odpowiedź na pytanie, która stacja ma najciekawszą ofertę internetową ponownie wygrał TVN, ale wszystkie cztery główne stacje są w czołówce.
Jeśli chodzi o to, jakich programów najbardziej brakuje w ofercie dostępnej online, na pierwszych miejscach znalazły się kanały National Geographic i Discovery. W czołówce jest też History czy AXN.
Model "a la carte" zakłada możliwość wykupowania pojedynczych kanałów, a nie całych pakietów, jakie oferują poszczególnie platformy. Aż 46% internautów chciałoby mieć taką możliwość. Kanałem, który cieszył się największą popularnością było HBO.
Źródło: wirtualnemedia.pl / fot. TVN



naEKRANIE Poleca
ReklamaKalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1983, kończy 42 lat
ur. 1974, kończy 51 lat
ur. 1981, kończy 44 lat
ur. 1971, kończy 54 lat
ur. 1974, kończy 51 lat

