Netflix wpadł na kolejny pomysł, jak zachęcić kolejnych użytkowników do korzystania z serwisu. Firma chce, abyśmy za pośrednictwem Instagrama pokazywali światu, które produkcje przypadły nam do gustu. Aby to zrobić, wystarczy skorzystać z opcji "Udostępnij", która pojawiła się w opisie poszczególnych produkcji w aplikacji mobilnej na urządzeniach z systemem iOS. Za pośrednictwem jednego przycisku możemy opublikować link do wskazanego filmu czy serialu w mediach społecznościowych, w tym m.in. poprzez instagramowe InstaStory. Po wybraniu odpowiedniej opcji Netflix automatycznie przełączy się na naszego Instagrama. W kolejnym kroku będziemy mogli spersonalizować wpis, dodając do niego własną grafikę, tekst lub elementy interaktywne. Tak przygotowaną planszę można udostępnić wybranym znajomym, aby zachęcić ich do zapoznania się z konkretną produkcją. Instagramowy wpis będzie widoczny przez 24 godziny od opublikowania i znajdzie się w nim link, który przeniesie odbiorców bezpośrednio to danej produkcji. Na razie z funkcji tej mogą skorzystać użytkownicy iPhone'ów, nie wiadomo, kiedy trafi na urządzenia z Androidem.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj