Po niespełna czterech miesiącach od debiutu polskiej odsłony Viaplay dystrybutor platformy, firma NENT Group, zawiesza możliwość zakładania darmowych kont testowych.  W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl zespół prasowy Viaplay tłumaczy tę decyzję dynamicznym rozwojem usługi na przestrzeni pierwszych tygodni funkcjonowania na naszym rynku. Udostępnienie darmowych subskrypcji miało przede wszystkim zbudować świadomość marki w oczach polskiego odbiorcy i ten cel udało się osiągnąć w stu procentach. Skala zainteresowania Viaplay przerosła oczekiwania NENT Group, dlatego z biznesowego punktu widzenia dalsze utrzymywanie darmowych kont nie byłoby zasadne:
Zakończenie promocji pozwalającej nowym użytkownikom skorzystać z 30-dniowego okresu próbnego to standardowy krok, który musiał w końcu nastąpić. Jest zgodny z linią biznesową całej Grupy. W najbliższym czasie czekają nas kolejne premiery i jeszcze lepsza oferta sportowa. Jednocześnie podkreślamy, że każdy, kto jest w trakcie korzystania z darmowego okresu próbnego, może nadal się nim cieszyć.
Viaplay ma szansę stać się jedną z kluczowych platform dla miłośników sportu. Już dziś w ramach ujednoliconego abonamentu pozwala oglądać mecze Bundesligi czy Ligi Europy, a wkrótce w zasobach serwisu znajdą się kolejne popularne dyscypliny. W ciągu pierwszych miesięcy funkcjonowania na rynku platformie udało się przejąć od Polsatu prawa do transmisji gal Federacji KSW, a od przyszłego roku usługa przejmie także prawa do transmisji rozgrywek Premier League od grupy Canal+. Firma rozbudowuje również swoje portfolio filmowo-serialowe. W porozumieniu z MGM zespół NENT Group wyprodukuje 6 anglojęzycznych seriali, które wzbogacą sekcję produkcji oryginalnych Viaplay.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj