Dwa pistolety uwieszone w kaburach udowych to nieodzowny element wizerunku Lary Croft. Bohaterka, na której przygodach wychowało się wielu dorosłych dziś graczy, pozbawiona będzie tego elementu w nadchodzącej grze Shadow of the Tomb Raider. Twórcy świadomie zrezygnowali z tego ikonicznego elementu i się wytłumaczyli z tej decyzji.
Nie zamierzamy wkładać jej w szorty z podwójnymi pistoletami, w bikini, to nie to. W tej trylogii – nie mówiąc o przyszłych tytułach, o których nie wiem – łuk wciąż jest kluczową bronią - Dan Bisson, dyrektor gry, tłumaczy na łamach czerwcowego wydania magazynu Xbox Official Magazine.
Nie twierdzę, że łuk i strzała to złe rozwiązanie, wręcz przeciwnie. Wiele gier bazuje na tej prymitywnej broni, a świetna mechanika potrafi zdziałać cuda, niemniej miło byłoby, gdyby chociaż przez ułamek czasu Lara mogła skorzystać z tego kultowego elementu, który zdecydowano się wyeliminować z nadchodzącej gry. Shadow of the Tomb Raider 14 września zadebiutuje na PC, PlayStation 4 oraz Xbox One.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj