Przedstawiciele Capcom stwierdzili, że reklamy mogą pojawiać się nie tylko w grach mobilnych, a Street Fighter V: Arcade Edition idealnie nadaje się do przetestowania nowej formy promocji. W aktualizacji z 11 grudnia twórcy wprowadzą do tytułu treści sponsorowane. Nie będą to jednak klasyczne reklamy kontekstowe. Producent chce zachęcać nas w trakcie zabawy do zakupu dodatków, kostiumów dla postaci oraz do oglądania turnieju Capcom Pro Tour. Boksy reklamowe mają pojawiać się w najróżniejszych miejscach interfejsu. Zobaczymy je m.in. na ekranie ładowania czy na niektórych poziomach. Reklamy będą domyślnie włączone, ale jeśli komuś przeszkadza taka forma promocji wewnątrz gry, będzie mógł wyłączyć wyświetlanie tych materiałów. To jednak będzie wiązało się z pewnymi konsekwencjami. Osoby, które nie wyłączą boksów promocyjnych, otrzymają więcej wirtualnej waluty po każdej walce w trybie Casual oraz Ranked. Na podobnej zasadzie funkcjonują reklamy w grach mobilnych, choć te od Capcomu mają być mniej inwazyjne. Uruchomienie systemu treści sponsorowanych zbiegnie się w czasie z udostępnieniem tytułu za darmo w dniach 11-19 grudnia posiadaczom PlayStation 4 oraz pecetów. Nowi gracze będą mogli stoczyć walkę 16 podstawowymi postaciami oraz 3 postaciami z dodatków: Akumą, Guile i Sagatem. W obecnej postaci treści sponsorowane od Capcomu wydają się mało inwazyjne, ale nie można wykluczyć, że w przyszłości Street Fighterze pojawią się reklamy niezwiązane z samą grą. Prawdopodobnie firma bada rynek, aby przekonać się, czy gracze zaakceptują nową formę promocji.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj