Gra w ramach programu wczesnego dostępu trafiła do usługi Steam 16 grudnia. Już w ciągu 24 godzin produkcja rozeszła się w ilości 172.500 wirtualnych egzemplarzy, a z każdym kolejnym dniem liczba ta rosła.
Twórca gry, Dean Hall, jest bardzo pozytywnie zaskoczony tak wysokim zainteresowaniem "DayZ". Oczekiwał, że wersja alpha dobije może do 250 tys. sprzedanych kopii, a i to w przeciągu kwartału. 800 tys. w mniej niż miesiąc przerosło jego najśmielsze wyobrażenia. Nie ukrywa jednak, że tak obrót spraw będzie miał korzystny wpływ na proces dewelopingu i dodatkowo zmotywuje całą ekipę.
Tytuł wciąż jest niedopracowany i posiada masę błędów, na w pełni funkcjonalną betę gracze będą więc musieli poczekać blisko rok, jak mówi Hall.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj