Wersja alpha „DayZ” sprzedana w 800 tys. kopii
Bohemia Interactive ma powody do świętowania. "DayZ", które z moda do "Army 2" przekształciło się w samodzielny tytuł sprzedaje się doskonale, mimo bardzo wczesnej wersji, pełnej różnorakich błędów.
Bohemia Interactive ma powody do świętowania. "DayZ", które z moda do "Army 2" przekształciło się w samodzielny tytuł sprzedaje się doskonale, mimo bardzo wczesnej wersji, pełnej różnorakich błędów.
Gra w ramach programu wczesnego dostępu trafiła do usługi Steam 16 grudnia. Już w ciągu 24 godzin produkcja rozeszła się w ilości 172.500 wirtualnych egzemplarzy, a z każdym kolejnym dniem liczba ta rosła.
Twórca gry, Dean Hall, jest bardzo pozytywnie zaskoczony tak wysokim zainteresowaniem "DayZ". Oczekiwał, że wersja alpha dobije może do 250 tys. sprzedanych kopii, a i to w przeciągu kwartału. 800 tys. w mniej niż miesiąc przerosło jego najśmielsze wyobrażenia. Nie ukrywa jednak, że tak obrót spraw będzie miał korzystny wpływ na proces dewelopingu i dodatkowo zmotywuje całą ekipę.
Tytuł wciąż jest niedopracowany i posiada masę błędów, na w pełni funkcjonalną betę gracze będą więc musieli poczekać blisko rok, jak mówi Hall.
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1971, kończy 53 lat
ur. 1964, kończy 60 lat
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1974, kończy 50 lat