Pomimo głośnej promocji i pozytywnych recenzji, oglądalność premiery 2. sezonu serialu Westworld nie dorównała debiutowi pierwszej odsłony. Poznajcie wyniki.
Przedwczoraj w USA odbyła się premiera 2. sezonu serialu
Westworld, a dziś w sieci są już pierwsze wyniki dotyczące oglądalności. Jak się okazuje, ta była nieco niższa niż w przypadku debiutu pierwszej odsłony - w USA produkcję obejrzało
3 mln widzów, podczas gdy pierwszy odcinek pierwszego sezonu obejrzało 3.3 mln widzów. Są to wyniki łączne - uwzględniają zarówno użytkowników telewizji jak i platform cyfrowych. Jeśli jednak chodzi wyłącznie o premierę na antenie HBO, zanotowano niewielki wzrost - premierę 2. sezonu w telewizji obejrzało
2.1 mln widzów, co według Variety jest wynikiem o 5% większym niż premiera 1. sezonu w 2016 roku.
Przypomnijmy, że pierwszy sezon serialu
Westworld ustanowił najlepsze otwarcie dla produkcji HBO od czasu sukcesu serialu
True Detective (2014). Z tej również przyczyny spodziewano się, że premiera 2. sezonu tylko podniesie poprzeczkę, w związku z czym niższe wyniki mogą być dla wielu zaskakujące. Tym bardziej, że na promocję położono w tym sezonie duży nacisk - wystarczy wspomnieć choćby spoty Super Bowl, czy budowę miasteczka inspirowanego serialem na South by Southwest Festival.
Mimo to,
Westworld nadal jest drugim największym hitem stacji HBO po
Grze o tron i pierwszym serialem z takimi wynikami premiery. Warto wspomnieć, że
Game of Thrones zadebiutowała z wynikiem 2.2 mln widzów podczas pierwszego odcinka. W siódmym sezonie dobiła jednak do imponujących 16 mln (23 mln licząc powtórki i nośniki DVD). Średnia oglądalność
Westworld na odcinek wynosi natomiast 13.2 mln widzów.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h