21 marca 2022 roku oficjalnie zapowiedziano nową grę z serii Wiedźmin. Ogłoszenie jej nie obfitowało w zbyt wiele szczegółów, ale zdradzono, że produkcja ta zostanie przygotowana na silniku Unreal Engine, a nie autorskim REDengine, który wykorzystano w przypadku Dzikiego Gonu czy Cyberpunk 2077. Teraz na oficjalny kanał firmy Epic Games trafiło wideo, w którym przedstawiciele CD Projekt RED tłumaczą powody tej zmiany. Jak wyjaśnia Jason Slama, reżyser nowego Wiedźmina, twórcy zainteresowali się Unreal Engine po jednym z dem technologicznych. W materiale pokazano średniowieczną wioskę, w której znalazła się znajomo wyglądająca tablica z ogłoszeniami, a jedno z nich dotyczyło poszukiwania "pogromcy potworów". Inni pracownicy studia chwalą zaś przystępność UE5 i duże możliwości tej technologii.  https://twitter.com/UnrealEngine/status/1511368056005709826 Nowy Wiedźmin nie ma ustalonej nawet przybliżonej daty premiery. Nie wiadomo też nic na temat platform, na które zmierzać będzie ta produkcja.  Jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co istotne w popkulturze.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj