Nowy Wiedźmin - dlaczego zdecydowano się na silnik Unreal Engine? Twórcy wyjaśniają
W sieci pojawiło się wideo, w którym twórcy nowej gry z serii Wiedźmin wyjaśniają, dlaczego REDengine zastąpiono silnikiem Unreal Engine.
W sieci pojawiło się wideo, w którym twórcy nowej gry z serii Wiedźmin wyjaśniają, dlaczego REDengine zastąpiono silnikiem Unreal Engine.
21 marca 2022 roku oficjalnie zapowiedziano nową grę z serii Wiedźmin. Ogłoszenie jej nie obfitowało w zbyt wiele szczegółów, ale zdradzono, że produkcja ta zostanie przygotowana na silniku Unreal Engine, a nie autorskim REDengine, który wykorzystano w przypadku Dzikiego Gonu czy Cyberpunk 2077. Teraz na oficjalny kanał firmy Epic Games trafiło wideo, w którym przedstawiciele CD Projekt RED tłumaczą powody tej zmiany.
Jak wyjaśnia Jason Slama, reżyser nowego Wiedźmina, twórcy zainteresowali się Unreal Engine po jednym z dem technologicznych. W materiale pokazano średniowieczną wioskę, w której znalazła się znajomo wyglądająca tablica z ogłoszeniami, a jedno z nich dotyczyło poszukiwania "pogromcy potworów". Inni pracownicy studia chwalą zaś przystępność UE5 i duże możliwości tej technologii.
Nowy Wiedźmin nie ma ustalonej nawet przybliżonej daty premiery. Nie wiadomo też nic na temat platform, na które zmierzać będzie ta produkcja.
Jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co istotne w popkulturze.
Źródło: twitter.com
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat