Nowy Wiedźmin - dlaczego zdecydowano się na silnik Unreal Engine? Twórcy wyjaśniają
W sieci pojawiło się wideo, w którym twórcy nowej gry z serii Wiedźmin wyjaśniają, dlaczego REDengine zastąpiono silnikiem Unreal Engine.
W sieci pojawiło się wideo, w którym twórcy nowej gry z serii Wiedźmin wyjaśniają, dlaczego REDengine zastąpiono silnikiem Unreal Engine.
21 marca 2022 roku oficjalnie zapowiedziano nową grę z serii Wiedźmin. Ogłoszenie jej nie obfitowało w zbyt wiele szczegółów, ale zdradzono, że produkcja ta zostanie przygotowana na silniku Unreal Engine, a nie autorskim REDengine, który wykorzystano w przypadku Dzikiego Gonu czy Cyberpunk 2077. Teraz na oficjalny kanał firmy Epic Games trafiło wideo, w którym przedstawiciele CD Projekt RED tłumaczą powody tej zmiany.
Jak wyjaśnia Jason Slama, reżyser nowego Wiedźmina, twórcy zainteresowali się Unreal Engine po jednym z dem technologicznych. W materiale pokazano średniowieczną wioskę, w której znalazła się znajomo wyglądająca tablica z ogłoszeniami, a jedno z nich dotyczyło poszukiwania "pogromcy potworów". Inni pracownicy studia chwalą zaś przystępność UE5 i duże możliwości tej technologii.
Nowy Wiedźmin nie ma ustalonej nawet przybliżonej daty premiery. Nie wiadomo też nic na temat platform, na które zmierzać będzie ta produkcja.
Jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co istotne w popkulturze.
Źródło: twitter.com
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat