Ostatni odcinek 4. sezonu Shameless zanotował najwyższą widownię w tym roku i jednocześnie najwyższą oglądalność finału, gromadząc przed telewizorami 1,93 mln widzów podczas pierwszej emisji i 2,83 mln razem z powtórkami. Jest to wzrost o 23 procent w porównaniu z premierą 4. serii oraz o 18 procent w porównaniu z finałem 3. sezonu.

Finał 3. sezonu Kłamstw na sprzedaż oglądało 0,73 mln widzów podczas pierwszej emisji i 1,40 mln widzów razem z powtórkami. Dla serialu to również najwyższa widownia finału od początku swojej emisji.

Shameless i House of Lies powrócą z nowymi odcinkami do ramówki Showtime w 2015 roku.

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj