Większość firm traktuje swoje logo jak świętość. Dbają o to, aby na każdych materiałach promocyjnych wyglądało dokładnie tak, jak opisano we wzorcu. Google wyznaje zgoła inne wartości. Już w 1998 roku firma zmodyfikowała je z okazji festiwali Burning Man, dodając w tle ikonę kukły, symbol wydarzenia. Od tamtego czasu korporacja coraz częściej tworzyła okolicznościowe wersje logo - Doodle. Kiedy w 2010 roku powstał pierwszy animowany Doodle, rozpoczęła się nowa era w historii Google. Firma zaczęła wykorzystywać to narzędzie w coraz wymyślniejszy sposób, tworząc zarówno animacje, jak i proste gry czy programy. Dziś korporacja po raz kolejny sięgnęła po interaktywne Doodle i zaprojektowała grę multiplayer z duchami w roli głównej. Trick-or-Treat: The Great Ghoul Duel to prosta zręcznościówka, w której wcielamy się w rolę duchów zbierających dusze rozrzucone po nawiedzonej posiadłości. Gracze dzieleni są na dwie drużyny, a wygra ta, która zgromadzi więcej dusz. Same dusze ciągną się za graczem jak ogon komety, a zmyślny przeciwnik może przeciąć ten ogon, aby odebrać zgromadzone dusze. Prosta, szybka i niewymagająca zabawa. Pod koniec starcia dostaniemy nawet specjalny tytuł, który opisze nasz styl rozgrywki. Halloweenowa gra od Google nie jest może arcydziełem, ale doskonale sprawdzi się w jako narzędzie do szybkiego odstresowania się w trakcie pracy. A przy okazji jest ciekawą formą prezentacji technologii, nad którymi pracuje Google. Do stworzenia Trick-or-Treat: The Great Ghoul Duel wykorzystano m.in. usługę chmurową Google Cloud Platform oraz Open Match, system dobierania graczy do drużyny stworzony we współpracy z Unity. Aby zagrać w Trick-or-Treat: The Great Ghoul Duel, wystarczy wejść na stronę główną Google i kliknąć ikonę play na logo .
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj