Kryzys związany z COVID-19 sprawił, że nasz kilkutysięczny zespół wsparcia technicznego nie jest w stanie pracować albo wykonuje swoje obowiązki z domu. W związku z tym czas oczekiwania na odpowiedź jest dłuższy niż zazwyczaj. Ciężko pracujemy nad tym, aby zapewnić możliwie jak najlepsze wsparcie w zaistniałych warunkach i przepraszamy za opóźnienia, z którymi się zmagacie.
Dziś oferujemy czat na żywo oraz Centrum pomocy online jako jedyną metodę wsparcia. Przesiadka ze wsparcia telefonicznego na czat pozwoli naszym agentom pomóc większej liczbie osób w trakcie pracy z domu. Zdajemy sobie sprawę z tego, że taka metoda jest mniej wygodna dla niektórych członków, ale w ten sposób będziemy mogli szybciej udzielić wsparcia wielu klientom. W związku z mniejszą liczbą agentów skracamy także godziny funkcjonowania naszego centrum wsparcia. Te będą różnić się w zależności od kraju, z którego pochodzicie – a my próbujemy wypracować najlepsze metody działania w dobie bieżącego kryzysu.
Wsparcie z waszej strony jest bardzo ważne dla Netflixa. Przepraszamy zatem za niedogodności i doceniamy waszą cierpliwość podczas rozwiązywania tych problemów.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj