Dziś tworzymy światy - światy, które żyją jako gry wideo, komiksy, filmy, seriale telewizyjne, książki i parki rozrywki. Nasze nowe logo jest minimalistyczne, nowoczesne i czarnobiałe. (...) Wir i litera "O" są celowo stworzone w taki sposób, aby przypominały ręcznie rysowane kształty i reprezentują nasze ludzkie cechy - entuzjazm, ciekawość i grain de folie [odrobinę szaleństwa - przyp. red.], z której znany jest Ubisoft. - czytamy w opisie na blogu firmy.Zaprezentowano również grafikę, która prezentuje zmiany logo na przestrzeni lat. Zaczęło się bardzo barwnie w roku 1986, z czasem jednak wprowadzono charakterystyczny "wir" w logo, który pozostał w nim do dziś.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj