Zmiany w Ubisoft. Tak prezentuje się nowe logo firmy
Tym razem zmiana jest delikatna - zdecydowano się na pewną modyfikację, ale ogólny pomysł pozostał taki sam.
Tym razem zmiana jest delikatna - zdecydowano się na pewną modyfikację, ale ogólny pomysł pozostał taki sam.
Sami przedstawiciele Ubisoftu przyznają, że nowe logo to ewolucja poprzedniego. Na zmianę zdecydowano się z uwagi na zmiany w tworzonych produkcjach - większy nacisk na cyfrowe, ciągle rozwijające się gry z immersyjnymi światami.
Czytaj także: Overwatch przeniesie nas na księżyc. Zobaczcie nową mapę
Dziś tworzymy światy - światy, które żyją jako gry wideo, komiksy, filmy, seriale telewizyjne, książki i parki rozrywki. Nasze nowe logo jest minimalistyczne, nowoczesne i czarnobiałe. (...) Wir i litera "O" są celowo stworzone w taki sposób, aby przypominały ręcznie rysowane kształty i reprezentują nasze ludzkie cechy - entuzjazm, ciekawość i grain de folie [odrobinę szaleństwa - przyp. red.], z której znany jest Ubisoft. - czytamy w opisie na blogu firmy.
Zaprezentowano również grafikę, która prezentuje zmiany logo na przestrzeni lat. Zaczęło się bardzo barwnie w roku 1986, z czasem jednak wprowadzono charakterystyczny "wir" w logo, który pozostał w nim do dziś.
Źródło: blog.ubi.com / fot. Ubisoft
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1969, kończy 55 lat
ur. 1961, kończy 63 lat
ur. 1985, kończy 39 lat
ur. 1990, kończy 34 lat
ur. 1987, kończy 37 lat