The Last Of Us: Remastered na sklepowe półki trafi już za kilkanaście dni. Sony postanowiło wprowadzić w życie mniejszą kampanię marketingową gry, która w oryginalne pojawiła się ponad rok temu i w opinii wielu krytyków stanowi idealne, wymarzone zwieńczenie ery panowania PS3. Teraz ta sama gra, ale w odświeżonej oprawie graficznej i z dodatkiem fabularnym pojawi się na konsoli PS4.

W spocie reklamowym Sony chwali się olbrzymią liczbą nagród, jakie The Last Of Us zdobyło, w szczególności jednak nacisk położono na oprawę graficzną, która już wtedy była z górnej półki, a w The Last Of Us: Remastered będzie jeszcze lepsza.

Na powyższym spocie może tego nie widać, jednak już poniżej można zobaczyć, jak detale mają wpływ na postrzeganie oprawy wizualnej. Poniżej widzimy porównanie The Last Of Us (z lewej strony) z The Last Of Us: Remastered (z prawej).

[image-browser playlist="583873" suggest=""]

To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj