Lata 2011 - 2013
Firma TomTom, zajmująca się mapami i głosami do GPS, w swojej ofercie umieściła też i KITT-a (czyli Williama Danielsa). Do tego z dosyć ciekawym spotem przekonującym, że nawet supersamochód czasem potrzebuje aktualizacji map:
[video-browser playlist="652712" suggest=""]
Temat muzyczny z "Nieustraszonego" użyty został w reklamie australijskiego piwa (a jako smaczek na chwilę pojawił się też i srebrny DeLorean):
[video-browser playlist="652714" suggest=""]
W 2012 KITT, obok kreskówkowych postaci od Hanna-Barbera, zagrał w spocie firmy Müller:
[video-browser playlist="652716" suggest=""]
W 2013 David Hassellhoff zagrał w reklamie holenderskiego odpowiednika totolotka. Była to reklama bardziej nastawiona na legendę "Hoffa" niż "Nieustraszonego", jednak nieustraszona aluzja miała miejsce:
[video-browser playlist="652718" suggest=""]
W roku 2013 wystartowała kampania "Brilliant Machines" koncernu GE. W niej pojawiły się różne inteligentne maszyny z popkultury. Nie mogło zabraknąć też i KITT-a. Jednak co istotne, jego głosem znów był William Daniels:
[video-browser playlist="652720" suggest=""]
Rok 2014
Renault z okazji wypuszczenia nowego Traffica przygotowało kampanię, w której ów dostawczak wcielił się w rolę KITT-a (i nawet uruchomił klasyczną funkcję ski mode, czyli jazdę na dwóch kołach. Aż strach pomyśleć, jak wyglądałby turbo boost…). Oprócz spotów powstała też strona www ze specjalnymi grafikami związanymi z produkcją:
[video-browser playlist="652722" suggest=""]
Chyba najciekawsza reklamówka roku. David Hasselhoff i KITT (znów z głosem Williama Danielsa!) w reklamie smart house Samsunga. Nie dość, że z humorem, to jeszcze ze smaczkami dla fanów - na przykład w roli dziewczyny od dźwięku pojawiła się córka Jacka Gilla, jednego z kaskaderów z oryginalnego "Nieustraszonego" (dlatego dialog między nią a Hoffem tak bawi). Poza tym wśród fanów sporą konsternację wzbudził fakt "nowego" kierowcy KITT-a - aktor jest podobny do Chrisa Pratta, którego swego czasu plotki łączyły z główną rolą w kinowej wersji serialu:
[video-browser playlist="652724" suggest=""]
Inna reklamówka związana z inteligentnym domem - tym razem otwieranie drzwi za pomocą telefonu. W tym spocie "Hoff" ma problemy z dostaniem się do swojego garażu i nawet KITT nie chce mu pomóc (czego efektem jest… kłótnia z aluzjami do najbardziej kultowych funkcji Knighta 2000). Dopiero za radą swojej córki "Hoff" dostaje się do domu.
[video-browser playlist="652728" suggest=""]
A na koniec David Hasselhoff wybiera się na przejażdżkę, jednak zamiast KITT-em, jedzie…
[video-browser playlist="652730" suggest=""]
No to czekamy teraz na to, jakie "nieustraszone" reklamy przyniesie przyszłość.
- 1
- 2 (current)