- Gra powstaje jednocześnie na PC i Xboksa One.
- Deweloperzy nie są gotowi aby mówić o możliwej wersji na PlayStation 4. Aktualnie nacisk położono na wydanie gry na PC i Xboksie One.
- Funcom jest w stanie wydać grę na Xboksie One, ponieważ architektura konsoli jest inna od tej z Xboksa 360.
- Gra powstaje na silniku Unreal Engine 4.
- Deweloperzy rozważą dostosowanie gry do Project Scorpio w przyszłości.
- Gra czerpie inspiracje przede wszystkim z twórczości Roberta E. Howarda, ale są w niej również pewne odniesienie do filmów: np. strzały przemieniające się w węże i Koło Bólu.
- Tworzenie postaci jest bardziej rozbudowane niż w innych, podobnych produkcjach i obejmuje wygląd, religię, rasę, głos i więcej cech.
- Przy pomocy sliderów można dostosowywać geometrię twarzy.
- Świat jest "bardzo duży" i pełen miejsc do zwiedzenia.
- Zyskiwanie przychylności bóstw umożliwia dostęp do specjalnych mocy, przedmiotów i broni - wyznawcy Seta będą mieli możliwość tworzenia strzał-węży.
- Gra po premierze zapewni pustynny biom o dużym zróżnicowaniu, w którym znajdą się zarówno tropikalne oazy, piaszczyste wydmy, jak i zrujnowane miasta.
- Poruszono kwestie podobieństwa do Ark: Survival Evolved. Deweloperzy stwierdzili, że Conan Exiles stawia większy nacisk na walkę wręcz i eksplorację świata w celu poznawania jego historii, a także zwrócili uwagę na system religii, umożliwiający dostęp do magii. Ujawnili też, że w ich grze nie pojawią się latające wierzchowce, ponieważ sprawiają one, że świat gry wydaje się mniejszy.
- Gracze będą mogli tworzyć własne serwery, które zaoferują miejsce dla około 70 osób. Czat tekstowy będzie dostępny na pececie, nie wiadomo jak dokładnie wyglądać będzie komunikacja na konsoli.
- Serwery będzie można dostosować do naszych potrzeb i oczekiwań - np. wyłączając możliwość najazdu na naszą bazę podczas nieobecności i ustalenie prędkości zdobywania kolejnych poziomów.
- W grze nie pojawią się klasy postaci, ale Conan Exiles pozwoli na wybór stylu gry, który będzie nam najbardziej odpowiadał. System progresji opiera się na zdobywaniu poziomów, zwiększaniu różnych statystyk i odblokowywaniu planów do tworzenia nowych przedmiotów.
- W grze nie pojawią się mikrotransakcje ani płatne subskrypcje. Ceny zostaną podane w późniejszym terminie.
- Deweloperzy chcą uzyskać kategorię wiekową M na konsoli Xbox One.
- Gra zaoferuje możliwość rekrutowania tancerek, które zapewnią buffy.
- Nie zabraknie także mebli oraz barwników, które pozwolą na zmianę koloru ekwipunku.
- Historia w grze nie jest podana na tacy, gra nie skupia się na fabule, ale ma być jej więcej niż w innych, podobnych produkcjach.
- Wierzchowce i inne formy transportu zostaną dodane po starcie gry w usłudze wczesnego dostępu.
- Gra nie utknie we wczesnym dostępie - ma tam być nie dłużej niż przez rok.
- Wersja PC zostanie wydana na Steamie. O innych wersjach póki co nic nie wiadomo.
- Gracze mogą tworzyć klany ze strukturami społecznymi.
- W grze pojawi się skradanie w bardzo realistycznej, a zarazem prostej formie: trzeba po prostu ukrywać się przed wzrokiem przeciwników.
- Budując struktury zajmujemy dany teren. Nikt inny nie będzie mógł budować w tej okolicy, dopóki nie zniszczy istniejących tam struktur.
- W grze pojawią się lochy, unikalni bossowie ze specjalnymi przedmiotami i wyjątkowe wydarzenia, na które będzie można natknąć się podczas rozgrywki.
- Walka wręcz jest bardzo istotnym elementem rozgrywki. Deweloperzy pracują nad tym, aby była ona dzika oraz ekscytująca.
- Mrok zwiększa wyzwanie - w nocy pojawiają się inne rodzaje przeciwników.
- Pewne zwierzęta będą atakować gracza, inne uciekać.
- Wytwórstwo będzie proste - wystarczy nacisnąć odpowiedni przycisk. Konieczne jednak będzie posiadanie odpowiednich struktur, materiałów i planów.
- Gra nie zaoferuje możliwości zabawy na podzielonym ekranie.
- W grze pojawi się przynajmniej 100 planów wykonywania przedmiotów.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj