40 minut rozgrywki z Conan Exiles. Nowe informacje o grze
Deweloperzy zaprezentowali obszerny fragment rozgrywki z wczesnej wersji gry, a także ujawnili mnóstwo szczegółów z tej nadchodzącej produkcji.
Deweloperzy zaprezentowali obszerny fragment rozgrywki z wczesnej wersji gry, a także ujawnili mnóstwo szczegółów z tej nadchodzącej produkcji.
Wczoraj odbył się stream, podczas którego deweloperzy prezentowali nadchodzącą grę Conan Exiles w akcji. Do sieci trafił 40-minutowy zapis transmisji, który przedstawia sam początek rozgrywki. Możecie zapoznać się tu między innymi z procesem tworzenia postaci, a także podstawami zbierania materiałów, wytwarzania przedmiotów i walki.
Czytaj także: Prey – walka wręcz, rozwój postaci, przemiana w kubek. 8 minut rozgrywki
Joel Bylos i Jens Erik Vaaler ze studia Funcom wzięli również udział w sesji AMA zorganizowanej na forum Reddit, czego rezultatem jest mnóstwo ciekawych informacji na temat Conan Exiles.
- Gra powstaje jednocześnie na PC i Xboksa One.
- Deweloperzy nie są gotowi aby mówić o możliwej wersji na PlayStation 4. Aktualnie nacisk położono na wydanie gry na PC i Xboksie One.
- Funcom jest w stanie wydać grę na Xboksie One, ponieważ architektura konsoli jest inna od tej z Xboksa 360.
- Gra powstaje na silniku Unreal Engine 4.
- Deweloperzy rozważą dostosowanie gry do Project Scorpio w przyszłości.
- Gra czerpie inspiracje przede wszystkim z twórczości Roberta E. Howarda, ale są w niej również pewne odniesienie do filmów: np. strzały przemieniające się w węże i Koło Bólu.
- Tworzenie postaci jest bardziej rozbudowane niż w innych, podobnych produkcjach i obejmuje wygląd, religię, rasę, głos i więcej cech.
- Przy pomocy sliderów można dostosowywać geometrię twarzy.
- Świat jest "bardzo duży" i pełen miejsc do zwiedzenia.
- Zyskiwanie przychylności bóstw umożliwia dostęp do specjalnych mocy, przedmiotów i broni - wyznawcy Seta będą mieli możliwość tworzenia strzał-węży.
- Gra po premierze zapewni pustynny biom o dużym zróżnicowaniu, w którym znajdą się zarówno tropikalne oazy, piaszczyste wydmy, jak i zrujnowane miasta.
- Poruszono kwestie podobieństwa do Ark: Survival Evolved. Deweloperzy stwierdzili, że Conan Exiles stawia większy nacisk na walkę wręcz i eksplorację świata w celu poznawania jego historii, a także zwrócili uwagę na system religii, umożliwiający dostęp do magii. Ujawnili też, że w ich grze nie pojawią się latające wierzchowce, ponieważ sprawiają one, że świat gry wydaje się mniejszy.
- Gracze będą mogli tworzyć własne serwery, które zaoferują miejsce dla około 70 osób. Czat tekstowy będzie dostępny na pececie, nie wiadomo jak dokładnie wyglądać będzie komunikacja na konsoli.
- Serwery będzie można dostosować do naszych potrzeb i oczekiwań - np. wyłączając możliwość najazdu na naszą bazę podczas nieobecności i ustalenie prędkości zdobywania kolejnych poziomów.
- W grze nie pojawią się klasy postaci, ale Conan Exiles pozwoli na wybór stylu gry, który będzie nam najbardziej odpowiadał. System progresji opiera się na zdobywaniu poziomów, zwiększaniu różnych statystyk i odblokowywaniu planów do tworzenia nowych przedmiotów.
- W grze nie pojawią się mikrotransakcje ani płatne subskrypcje. Ceny zostaną podane w późniejszym terminie.
- Deweloperzy chcą uzyskać kategorię wiekową M na konsoli Xbox One.
- Gra zaoferuje możliwość rekrutowania tancerek, które zapewnią buffy.
- Nie zabraknie także mebli oraz barwników, które pozwolą na zmianę koloru ekwipunku.
- Historia w grze nie jest podana na tacy, gra nie skupia się na fabule, ale ma być jej więcej niż w innych, podobnych produkcjach.
- Wierzchowce i inne formy transportu zostaną dodane po starcie gry w usłudze wczesnego dostępu.
- Gra nie utknie we wczesnym dostępie - ma tam być nie dłużej niż przez rok.
- Wersja PC zostanie wydana na Steamie. O innych wersjach póki co nic nie wiadomo.
- Gracze mogą tworzyć klany ze strukturami społecznymi.
- W grze pojawi się skradanie w bardzo realistycznej, a zarazem prostej formie: trzeba po prostu ukrywać się przed wzrokiem przeciwników.
- Budując struktury zajmujemy dany teren. Nikt inny nie będzie mógł budować w tej okolicy, dopóki nie zniszczy istniejących tam struktur.
- W grze pojawią się lochy, unikalni bossowie ze specjalnymi przedmiotami i wyjątkowe wydarzenia, na które będzie można natknąć się podczas rozgrywki.
- Walka wręcz jest bardzo istotnym elementem rozgrywki. Deweloperzy pracują nad tym, aby była ona dzika oraz ekscytująca.
- Mrok zwiększa wyzwanie - w nocy pojawiają się inne rodzaje przeciwników.
- Pewne zwierzęta będą atakować gracza, inne uciekać.
- Wytwórstwo będzie proste - wystarczy nacisnąć odpowiedni przycisk. Konieczne jednak będzie posiadanie odpowiednich struktur, materiałów i planów.
- Gra nie zaoferuje możliwości zabawy na podzielonym ekranie.
- W grze pojawi się przynajmniej 100 planów wykonywania przedmiotów.
Źródło: dualshockers.com / fot. Funcom
Kalendarz premier seriali
Zobacz wszystkie premieryDzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1965, kończy 59 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1967, kończy 57 lat
ur. 1989, kończy 35 lat
ur. 1988, kończy 36 lat