Nintendo zaplanowało szereg działań promocyjnych, które mają uczcić 35. rocznicę urodzin najsłynniejszego hydraulika świata. Z tej okazji wypuszczono m.in. klocki LEGO inspirowane Mario oraz grę w rozszerzonej rzeczywistości Mario Kart Live: Home Circuit. Na tym jednak nie kończy się ta huczna celebracja. Japońska korporacja postanowiła dogadać się z Amazonem i zachęcić amerykańskiego giganta, aby wysyłał przesyłki w paczkach z grafiką z Mario w roli głównej. W ramach tej nietuzinkowej współpracy Amazon będzie wysyłał losowym klientom przesyłki w czerwonych kartonach Super Mario Bros. Co ciekawe, liczba opakowań promocyjnych jest ograniczona, a limitowane pudełka trafią nie tylko do tych klientów, którzy zakupią gadżety od Nintendo. Może okazać się, że opakowanie trafi także do kogoś, kto jakimś cudem w ogóle nie ma pojęcia o istnieniu kogoś takiego jak Mario czy Luighi. W ramach współpracy Amazon utworzył także specjalną stronę poświęconą historii gier z Mario w roli głównej. Możemy dowiedzieć się z niej, jak ewoluowała ta postać na przestrzeni lat, a także zakupić szereg produktów związanych zarówno z wąsatym hydraulikiem, jak i samym Nintendo, w tym m.in. konsolę Switch oraz gry Super Mario Odyssey i Super Mario 3D All-Stars.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj