Jak donosi portal Deadline, film Avengers: Infinity War ma rekordowy w Kinowym Uniwersum Marvela budżet na kampanię promocyjną - wynosi on aż 150 milionów dolarów. Jak do tej pory największe środki w tym aspekcie zostały przeznaczone na produkcje Spider-Man: Homecoming (140 milionów dolarów) oraz Guardians of the Galaxy Vol. 2 (80 mln dolarów). Co więcej, budżet ten jest dwukrotnie większy niż w przypadku filmu Avengers: Age of Ultron. Dziennikarze serwisu zwracają uwagę, że w kampanii nadchodzącej odsłony MCU dają o sobie znać również nowi partnerzy Marvela. Najwięcej środków wyłożyła Coca-Cola (40 mln dolarów), a na liście firm znajdziemy także takie marki, jak Quicken Loans, Infiniti, American Airlines, Duracell, Samsung, Chevron czy nawet organizację pożytku publicznego, Stand Up to Cancer. W Wielkiej Brytanii firma OnePlus wypuści na rynek specjalne, dedykowane smartfony. Tymczasem pierwsze 24 minuty produkcji pokazano w Londynie. Tak swoją reakcję opisuje dziennikarz zajmującego się m.in. popkulturą portalu joe.ie:
Widzieliśmy dziś 24 minuty filmu i teraz chcemy zobaczyć CAŁOŚĆ. Jest zabawnie, akcja jest imponująca, a złoczyńcy wyglądają spektakularnie. Plus kozie bródki! I Groot! Ten krótki fragment jest godniejszy polecenia niż większość filmów pełnometrażowych. Fani Marvela powinni być zachwyceni.
Źródło: Marvel
+21 więcej
Film wejdzie na ekrany kin 27 kwietnia. Pierwsze pokazy przedpremierowe w naszym kraju odbędą się dwa dni wcześniej.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj