W sieci raz po raz możemy napotkać na rozmaite artykuły, które piętnują program Azja Express stacji TVN. Kontrowersje wywołuje nie tylko sama forma widowiska, ale również liczne przepychanki pomiędzy uczestnikami poza anteną. Wygląda jednak na to, że Polacy i tak polubili przygody rodzimych śmiałków, którzy przemierzają Azję Południowo-Wschodnią. Reality show przyciągało przed telewizory średnio 1,62 mln widzów, o 390 tys. więcej niż emitowane w tym samym paśmie rok temu Kto poślubi mojego syna? Wpływy z reklam wyniosły blisko 29 mln zł, dlatego też TVN już podjął decyzję o powstaniu 2. edycji programu. Dobrze radzi sobie również Kuba Wojewódzki - najnowszą odsłonę widowiska oglądało średnio 1,21 mln osób, o 60 tys. więcej niż rok temu. Przełożyło się to na 13,22 proc. udziałów w rynku wśród wszystkich widzów. Na wiosnę przyszłego roku planowana jest emisja nowej odsłony programu. Zobacz także: Świetna oglądalność ostatniego odcinka serialu Flash Średnio 1,51 mln osób przyciągał przed telewizory każdy odcinek Ugotowanych - to o 130 tys. widzów więcej niż w tym samym okresie rok temu. 11,01 proc. udziałów rynkowych wśród wszystkich widzów i wpływy z reklam sięgające prawie 11 mln zł sprawiły, że wiosną 2017 roku Polacy zobaczą kolejną edycję również tego programu.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj