Zawsze byliśmy studiem, które dążyło do wydania gry na jak największej liczbie platform, w kolejności ich gotowości. Naszym celem była również najwyższa możliwa jakość na każdej platformie, na której wydaliśmy grę. Jesteśmy w punkcie, w którym osiągamy 60 klatek na sekundę na PlayStation 5, co jest niezwykłe, biorąc pod uwagę zakres i głębię Baldur's Gate 3. Gra zawiera ponad 170 godzin materiałów filmowych, ponad dwa razy więcej niż cała Gra o Tron i ponad trzy razy więcej dialogów niż wszystkie trzy powieści Władcy Pierścieni razem wzięte. Jest to ogromna, rozbudowana gra, która naprawdę ożywia D&D, z trybem wieloosobowym i kooperacją na podzielonym ekranie, w skali około 4 razy większej niż nasza poprzednia gra, Divinity: Original Sin 2
Osiągnięcie poprzeczki technicznej, która odpowiada naszym ambicjom projektowym, wydawało się właściwym posunięciem, podczas gdy wstrzymywanie wersji PC, gdy wiedzieliśmy, że będziemy gotowi, wydawało się złym posunięciem w tak napiętym okresie premiery - powiedział dyrektor ds. wydawniczych, Michael Douse.
Więcej na temat gry mamy dowiedzieć się 7 lipca podczas panelu From Hell: Release Showcase. A w oczekiwaniu na premierę BG3 możecie zapoznać się z poniższym rankingiem.
Dungeons & Dragons - najlepsze gry na PC i konsole
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj