"Bloodborne" to z pewnością nie jest łatwa gra, ale w porównaniu do tego co From Software udostępniło w formie bety, to w finalnym produkcie mamy do czynienia ze "spacerkiem po parku". Okazuje się, że poziom trudności gry może być zmienny. Czytaj także: "F1 2015" z datą premiery w czerwcu Wpływ na to, czy przeciwnicy będą łatwiejsi bądź trudniejsi do pokonania mają punkty wglądu (insight). Gracze zauważyli, że im więcej tych punktów posiadamy, tym przeciwnicy są mocniejsi i wyposażeni w bardziej śmiercionośny oręż. Punkty wglądu potrzebne są do hostowania rozgrywki w kooperacji. Każdorazowe hostowanie gry zabiera jeden wgląd z ekwipunku. Poniżej zamieszczamy wideo porównujące świat gry przy 32. punktach wglądu oraz 40.

[video-browser playlist="675797" suggest=""]

 
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj