Gracze zauważyli, o czym twórcy nie poinformowali, że poziom trudności przeciwników w "
Bloodborne" może być inny dla każdego z grających. Co ma na to wpływ?
"
Bloodborne" to z pewnością nie jest łatwa gra, ale w porównaniu do tego co From Software udostępniło w formie bety, to w finalnym produkcie mamy do czynienia ze "spacerkiem po parku". Okazuje się, że poziom trudności gry może być zmienny.
Czytaj także: "F1 2015" z datą premiery w czerwcu
Wpływ na to, czy przeciwnicy będą łatwiejsi bądź trudniejsi do pokonania mają punkty wglądu (insight). Gracze zauważyli, że im więcej tych punktów posiadamy, tym przeciwnicy są mocniejsi i wyposażeni w bardziej śmiercionośny oręż.
Punkty wglądu potrzebne są do hostowania rozgrywki w kooperacji. Każdorazowe hostowanie gry zabiera jeden wgląd z ekwipunku.
Poniżej zamieszczamy wideo porównujące świat gry przy 32. punktach wglądu oraz 40.
[video-browser playlist="675797" suggest=""]
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h