Drew McCoy, producent gry, na forum NeoGAF napisał, że brak singla nastręcza problemów w kwestii promocji Titanfall. Współczesne FPS-y, dzięki oskryptowanym akcjom w trybie dla pojedynczego gracza są niezwykle filmowe, a to pozwala tworzyć widowiskowe zwiastuny. Dzieło Respawn nastawione jest wyłącznie na rozgrywkę wieloosobową, tym samym skrypty odpadają i grę trudno jest promować jako pozycję dostarczającą kinowych doznań.
Z drugiej strony twórca uważa, że sama rozgrywka, dzięki mechom jest na tyle efektowna i soczysta, że pełne przepychu fabularne zwiastuny nie są potrzebne, dlatego też studio zdecydowało się reklamować Titanfall kilkuminutowymi gameplayami, w których również jest na co popatrzeć.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj