Brak kampanii dla jednego gracza nie ułatwia marketingu „Titanfall”
Takie słowa mogą dziwić, biorąc pod uwagę hype, jaki wytworzył się wokół tego tytułu, ale najwyraźniej studio Respawn Entertainment jest innego zdania.
Takie słowa mogą dziwić, biorąc pod uwagę hype, jaki wytworzył się wokół tego tytułu, ale najwyraźniej studio Respawn Entertainment jest innego zdania.
Drew McCoy, producent gry, na forum NeoGAF napisał, że brak singla nastręcza problemów w kwestii promocji Titanfall. Współczesne FPS-y, dzięki oskryptowanym akcjom w trybie dla pojedynczego gracza są niezwykle filmowe, a to pozwala tworzyć widowiskowe zwiastuny. Dzieło Respawn nastawione jest wyłącznie na rozgrywkę wieloosobową, tym samym skrypty odpadają i grę trudno jest promować jako pozycję dostarczającą kinowych doznań.
Z drugiej strony twórca uważa, że sama rozgrywka, dzięki mechom jest na tyle efektowna i soczysta, że pełne przepychu fabularne zwiastuny nie są potrzebne, dlatego też studio zdecydowało się reklamować Titanfall kilkuminutowymi gameplayami, w których również jest na co popatrzeć.
Dzisiaj urodziny obchodzą
ur. 1998, kończy 26 lat
ur. 1984, kończy 40 lat
ur. 1978, kończy 46 lat
ur. 1949, kończy 75 lat
ur. 1970, kończy 54 lat