O nowym programie Clarksona, Hammona i Maya - byłych prowadzących Top Gear - na tę chwilę wiemy niewiele. Projekt powstaje dla Amazon Prime Video, zdjęcia trwają od kilku miesięcy, a premiera zaplanowana jest na jesień 2016 roku. Okazuje się jednak, że wspomniane trio pracuje też nad zupełnie nowym projektem o nazwie DriveTribe. Ma to być sieciowe uniwersum dla wszystkich fanów samochodów, a także fanów nowego programu. Projekt wygląda bardzo ambitnie. Ma być "internetowym domem" dla Clarksona, Hammonda i Maya, ale jednocześnie ma przyciągnąć entuzjastów samochodów z całego świata. Porównywany jest do takich marek jak Twitch w grach wideo, czy TripAdvisor dla podróżników. Poza Clarksonem, Hammondem i Mayem, nad projektem pracuje też Andy Wilman, wieloletni producent Top Gear, który również produkuje nowy program motoryzacyjny dla Amazona. DriveTribe w sieci znajduje się już od grudnia, ale dotychczas nikt na projekt nie zwracał większej uwagi. Serwis możecie znaleźć pod adresem DriveTribe.com. Projekt jest też obecny na Twitterze (tutaj) i Facebooku (tutaj). Do projektu (a właściwie do jego wczesnej wersji) zapisać można się już teraz, podając swój adres mailowy. Według informacji amerykańskich mediów, DriveTribe posiadał będzie określoną liczbę "drużyn/grup" (z ang. tribes), które prowadzić będą konkretni twórcy zawartości. Własne drużyny będą mieć też prezenterzy: Clarkson, Hammond i May. W praktyce ma to wyglądać tak, że fani konkretnych samochodów np. Mustangów lub Camaro, będą mieć własną grupę, z kolei miłośnicy Jeepów lub Porsche, własną. Użytkownicy będą mogli dołączyć do konkretnej drużyny, które określa ich motoryzacyjne zainteresowania. Czytaj także: Szczery zwiastun Gry o tron Zawartość portalu tworzona będzie przez Clarksona, Hammonda, Maya, a także około 15-30 ludzi zatrudnionych na potrzeby projektu. Będą to osoby ze znanymi nazwiskami, blogerzy, specjaliści od motoryzacji, którzy tworzyć będą własne grupy i własną zawartość. Celem jest stworzenie wielkiego wirtualnego świata motoryzacji, które nie ma konkurować z YouTube, czy Facebookiem, a tak naprawdę być własnym tworem, do którego przyciągną nazwiska byłych prowadzących Top Gear. Obecnie nad projektem pracuje 20 ludzi, w większości to osoby budujące serwis internetowy od środka. Łącznie w firmie do końca roku ma pracować 60 osób. Co warte podkreślenia - DriveTribe ma być mocnym narzędziem społecznościowym, ale też połączony zostanie z takimi serwisami jak Facebook, Instagram i Snapchat. Według zapowiedzi na stronie, projekt ma ruszyć jesienią 2016 roku, czyli wtedy gdy na Amazon Prime Video zadebiutuje nowy program Clarksona, Hammonda i Maya.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj