Jeremy Clarkson, Richard Hammond i James May pracują nad zupełnie nowym projektem zwanym DriveTribe, który być może powiązany jest z programem tworzonym dla platformy Amazon Prime.
O nowym programie Clarksona, Hammona i Maya - byłych prowadzących
Top Gear - na tę chwilę wiemy niewiele. Projekt powstaje dla Amazon Prime Video, zdjęcia trwają od kilku miesięcy, a premiera zaplanowana jest na jesień 2016 roku. Okazuje się jednak, że wspomniane trio pracuje też nad zupełnie nowym projektem o nazwie
DriveTribe. Ma to być sieciowe uniwersum dla wszystkich fanów samochodów, a także fanów nowego programu.
Projekt wygląda bardzo ambitnie. Ma być "internetowym domem" dla Clarksona, Hammonda i Maya, ale jednocześnie ma przyciągnąć entuzjastów samochodów z całego świata. Porównywany jest do takich marek jak Twitch w grach wideo, czy TripAdvisor dla podróżników.
Poza Clarksonem, Hammondem i Mayem, nad projektem pracuje też Andy Wilman, wieloletni producent
Top Gear, który również produkuje nowy program motoryzacyjny dla Amazona.
DriveTribe w sieci znajduje się już od grudnia, ale dotychczas nikt na projekt nie zwracał większej uwagi. Serwis możecie znaleźć pod adresem
DriveTribe.com. Projekt jest też obecny na Twitterze (
tutaj) i Facebooku (
tutaj).
Do projektu (a właściwie do jego wczesnej wersji) zapisać można się już teraz, podając swój adres mailowy. Według informacji amerykańskich mediów, DriveTribe posiadał będzie określoną liczbę "drużyn/grup" (z ang. tribes), które prowadzić będą konkretni twórcy zawartości. Własne drużyny będą mieć też prezenterzy: Clarkson, Hammond i May. W praktyce ma to wyglądać tak, że fani konkretnych samochodów np. Mustangów lub Camaro, będą mieć własną grupę, z kolei miłośnicy Jeepów lub Porsche, własną. Użytkownicy będą mogli dołączyć do konkretnej drużyny, które określa ich motoryzacyjne zainteresowania.
Czytaj także: Szczery zwiastun Gry o tron
Zawartość portalu tworzona będzie przez Clarksona, Hammonda, Maya, a także około 15-30 ludzi zatrudnionych na potrzeby projektu. Będą to osoby ze znanymi nazwiskami, blogerzy, specjaliści od motoryzacji, którzy tworzyć będą własne grupy i własną zawartość. Celem jest stworzenie wielkiego wirtualnego świata motoryzacji, które nie ma konkurować z YouTube, czy Facebookiem, a tak naprawdę być własnym tworem, do którego przyciągną nazwiska byłych prowadzących
Top Gear.
Obecnie nad projektem pracuje 20 ludzi, w większości to osoby budujące serwis internetowy od środka. Łącznie w firmie do końca roku ma pracować 60 osób. Co warte podkreślenia - DriveTribe ma być mocnym narzędziem społecznościowym, ale też połączony zostanie z takimi serwisami jak Facebook, Instagram i Snapchat.
Według zapowiedzi na stronie, projekt ma ruszyć jesienią 2016 roku, czyli wtedy gdy na Amazon Prime Video zadebiutuje nowy program Clarksona, Hammonda i Maya.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h