Call of Duty: Modern Warfare jest cenione pośród graczy i ma dobrą prasę. Gra zbiera znakomite oceny w recenzjach, a niebawem na łamach naEKRANIE.pl będziecie mogli zapoznać się z nasza opinią o tej produkcji. Tak dobre przyjęcie nie pozostało bez wpływu na świetną sprzedaż i wyniki finansowe. Twórcy gier lubią porównywać swoje tytuły z kinowymi hitami. Z takiego porównania nie omieszkał skorzystać Bobby Kotick, szef Activision, wydawcy gry. W krótkiej wypowiedzi zestawił on ze sobą wyniki box office filmu JokerCall of Duty: Modern Warfare, która na rynku ukazała się raptem kilka dni temu. Szef Activision oznajmił, że nowa odsłona sztandarowej marki wydawcy, zaledwie w ciągu 3 dni od premiery wygenerowała przychód w wysokości 600 milionów dolarów i stała się jednocześnie najlepiej sprzedającą się grą premium 2019 roku. 
Call of Duty jest ponownie najlepiej sprzedającą się nową grą premium roku, co świadczy o niesłabnącej popularności marki na konsolach, PC, platformach mobilnych i w świecie e-sportu. W pierwsze trzy dni od premiery Call of Duty: Modern Warfare zarobiło dwa razy więcej niż Joker podczas otwarcia box-office - przekazał inwestorom szef Activision
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj