Jeśli kiedykolwiek zdecydowalibyśmy się na stworzenie kontynuacji, to istniałaby możliwość, że ktoś zakazałby nam nazwy np. CYBERPUNK 2078 lub CYBERPUNK 2. Co więcej, jeśli ktoś inny zarejestrowałby ten znak towarowy w przyszłości, to oznaczałoby to, że CD PROJEKT nie mogłoby stworzyć dodatków lub innych produkcji z CYBERPUNK w tytule. Zdecydowaliśmy się na rejestrację przede wszystkim po to, aby obronić się przed takim działaniem ze strony konkurencji.W oświadczeniu znajduje się również wyjaśnienie tego, co tak naprawdę zapewnia rejestracja znaku towarowego - nie wyklucza ona stosowania słowa Cyberpunk, nawet w przypadku używania go w tytułach gier, o ile nie będzie to wprowadzało klientów w błąd.
Wykorzystanie chronionego słowa w tytule może być zakazane tylko wtedy, kiedy wprowadza ono klientów w błąd. Znak towarowy nie może zabronić używania słowa jako zwykłego określenia przy mówieniu o gatunku gier, filmów itd. Rolą znaku towarowego jest ochrona słów, znaków i tytułu gier, nazw produktów. Jeśli ktoś nazwałby swoją grę "JOHN SMITH: ADVENTURES IN A CYBERPUNK DYSTOPIAN SOCIETY" lub "20 SHORT VIDEO GAMES IN CYBERPUNK WORLDS" to nie powinno być to traktowane jako naruszenie naszych praw, ponieważ, pomimo bycia fragmentem tytułu, nie ma ryzyka, że jakiś klient pomyliłby te gry z produkcją CD PROJEKT.Poniżej znajdziecie pełną treść komunikatu w oryginalnej, angielskiej wersji językowej.
To jest uproszczona wersja artykułu. KLIKNIJ aby zobaczyć pełną wersję (np. z galeriami zdjęć)
⇓
⇓
Spodobał Ci się ten news? Zobacz nasze największe HITY ostatnich 24h
Skomentuj