Pamiętacie widowiskowe zapowiedzi i trailery Watch Dogs z 2012 i 2013 roku? Ogromna dbałość o szczegóły, grafika wysokiej rozdzielczości udowadniająca, że właśnie tak wyglądać będą gry na nowe konsole. Zachwytów było mnóstwo, a hype nakręcał się sam. Po kilku miesiącach Ubisoft powraca, prezentuje zwiastun fabularny oraz datę premiery - 27 maja 2014 roku. Początkowy zachwyt mija, gdy kilkukrotnie bliżej przyjrzymy się scenom z trailera. To nie jest ta sama gra!
Na dowód zobaczcie porównanie grafiki z fragmentów gameplayu z 2012 roku oraz z tego, co ujrzeliśmy wczoraj. Ktoś może napisać, że grafika pokazana na wczorajszych materiałach pochodzi z wersji na Xbox 360 i PlayStation 3, ale czy ktoś w to uwierzy? Szczególnie w czasach, gdy liczy się sprzedaż produktu wysokiej jakości, który ma zachwycić na każdym trailerze? Tymczasem Watch Dogs zawodzi i wygląda fatalnie.
Wczoraj Ubisoft poinformował, że na PlayStation 4 Watch Dogs ma funkcjonować w rozdzielczości 1080p, a na Xbox One w 900p. Nie udało się utrzymać 60 klatek na sekundę, a gra wyświetlana będzie w 30 FPSach.